ZAPISZ SIĘ BEZ ZOBOWIĄZAŃ, KUPUJ TANIEJ

PROGRAMY CAD/BIM | DRONY | SPRZĘT GEODEZYJNY | USŁUGI
Razem możemy więcej!





BUDOWA ZNIŻKI NA SKANERY LASEROWE 3D


Zapisz się na listę by otrzymać najlepszą ofertę na sprzęt do skaningu laserowego 3D marki Stonex. Do wyboru skanery: geodezyjne, ręczne oraz najnowsze rozwiązania typu SLAM.



POZ.NAZWA SKANERA 3D
+ LINK DO CENNIKA I BROSZUR
TYP
PKT/S
PRECYZJA
ZASIĘG
CZAS PRACY
PAMIĘĆ
SL-01
geodezyjny
<40000 pkt/s
od 1,6 do 300m
<6mmn na 50m
<40mm na 300m
>3h
32GB
SL-02uniwersalny
SLAM
655360 pkt/s
3 - 5cm
do 120m
4h na 1 baterii
<500GB
SL-03


ręczny
640000 pkt/s
od 0,5m do 4,5mzalecane min. 256GB
przestrzeni w tablecie


Schemat budowy zniżek oraz możliwości uzyskania dodatkowych premii dostępne są tylko dla użytkowników zalogowanych w serwisie. By zobaczyć te informacje prosimy o zalogowanie się i ponownie wejście w opis oferty.
Informacje, których szukasz znajdziesz na samym dole opisu listy "Informacje dla zalogowanych".

Zniżki dla osób zapisanych na liście będą proponowane w odniesieniu do cen podanych na stronie naszego Partnera.
Wejdź na stronę: www.gpsglobalsolutions.com by przeliczyć koszt zamówienia wg swojego zapotrzebowania.


Jeśli nie chcesz czekać na powstanie zniżki w naszym serwisie, skorzystaj z jednej z trwających promocji:


SERWIS SPRZĘTU, WSPARCIE TECHNICZNE

Wsparcie techniczne oraz autoryzowany serwis wszystkich oferowanych przez nas marek zapewnia firma
GEOBUD SERWIS ARTUR GRZYWIŃSKI z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Magazynowej 11/12, NIP 9671135186.

Nasz Partner posiada ponad 14 letnie doświadczenie w diagnostyce sprzętu geodezyjnego oraz budowlanego. Specjalistyczny sprzęt diagnostyczny oraz doświadczony zespół są w stanie sprostać najtrudniejszym naprawom. Standardem wysyłki/odbioru sprzętu jest „Door to Door”.

Więcej informacji o usługach serwisowych znajdziesz tutaj:
https://www.geobudserwis.pl/

GEOBUD SERWIS, SERWIS SPRZĘTU GEODEZYJNEGO


Zapewnione są:

- pomoc techniczna przez telefon i e-mail
- samouczki wideo dotyczące korzystania z naszych produktów
- naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
- części zamienne
- diagnostyka
- kalibracja
- instrukcje


Kontakt do serwisu, zapytania o produkty:
Artur Grzywiński
tel. +48 796 774 436
email: info@gpsglobalsolutions.com

PRZETWARZANIE ZAMÓWIENIA

Zamówienia realizowane są przez sieć handlową naszego Partnera firmę GPS GLOBAL SOLUTIONS sp. z o.o 
Produkty możesz zamawiać ze zniżkami zapisując się bez zobowiązań w naszym serwisie zgodnie z Regulaminem Serwisu.
Możesz też zamawiać produkty bez czekania bezpośrednio na stronie Partnera dostępnej pod tym adresem: https://gpsglobalsolutions.com/.
Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 są realizowane tego samego dnia.
Zamówienia złożone w weekendy lub święta są realizowane następnego dnia roboczego.

FINANSOWANIE

Nasz Partner współpracuje z firmami leasingowymi dzięki temu możesz kupić wybrany sprzęt w wygodnych ratach leasingowych.
Możesz też wybrać firmę, z którą już współpracujesz w zakresie leasingu.

WYSYŁKA

Zamówienia są wysyłane na całym świecie za pośrednictwem firmy spedycyjnej UPS
Po wygenerowaniu listu przewozowego otrzymasz numer pozwalający na śledzenie przesyłki.
Wszystkie zamówienia będą wysyłane z magazynu Partnera w Polsce.

CZAS DOSTAWY

Na terenie Unii Europejskiej 1-3 dni, a poza Unią Europejską 5-8 dni z magazynu w Polsce.
Może się zdarzyć, że zamówiony produkt jest niedostępny w magazynie, a czas dostawy może się przez to nieco wydłużyć.
Ponieważ nasz Partner stara się oferować najniższe ceny na rynku i oszczędzać Twoje pieniądze, czasami niemożliwe jest zatrzymanie wszystkich oferowanych produktów w naszym magazynie. 

W takiej sytuacji zamawiany jest towar u producenta po dokonaniu zakupu. 
W każdym takim przypadku otrzymasz wiadomość o przewidywanym czasie realizacji.

KRAJE DOSTAWY

Zamówione produkty mogą być dostarczone do wszystkich krajów na całym świecie
Wyjątkiem są kraje, w których obowiązują sankcje handlowe lub inne prawne ograniczenia uniemożliwiające wysyłkę do nich Twoich produktów.

Jeśli obawiasz się o wysyłkę do swojego kraju, skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia, a my poinformujemy Cię o możliwości wysyłki.

KOSZTY DOSTAWY

Partner wysyła zamówienia na całym świecie powyżej 1000 USD za darmo.
Przy zamówieniach do 499USD - pobierana jest opłata 60USD.
Przy zamówieniach do 1000USD - pobierana jest opłata  30USD
Pobierana jest dodatkowa opłata w przypadku niestandardowej wagi wysyłki lub dla dostaw o specjalnych kryteriach dostawy na żądanie.

Wszystkie zamówienia na terenie Polski darmowe - kurier DPD

OPÓŹNIENIA DOSTAWY LUB ZŁY ADRES

Jeśli Twoja dostawa nie dotarła na czas lub jej brakowało, skontaktuj się z nami lub naszym Partnerem tak szybko, jak to możliwe, abyśmy mogli zareagować jak najszybciej.
Jeśli Twoje zamówienie zostało błędnie zaadresowane lub adres dostawy zmienił się w międzyczasie, skontaktuj się z nami natychmiast, a my rozwiążemy problem.

USZKODZENIA W CZASIE PRZESYŁKI

Partner serwisu ma tylko 24 godziny na rozpoczęcie reklamacji z firmą spedycyjną w przypadku, gdy przesyłka dotrze do Ciebie uszkodzona.
Skontaktuj się z Partnerem natychmiast, gdy taka sytuacja będzie miała miejsce.

Najlepiej w takiej sytuacji spisz w obecności kuriera notatkę o uszkodzeniu.

NIE DZIAŁAJĄCY PRODUKT

GPS GLOBALL SOLUTIONS sprawdza każdy produkt przed wysyłką.
Oznacza to, że Twoje zamówienie działa dobrze, gdy jest do Ciebie pakowane i potwierdzane jest to na papierze przez specjalistę technicznego Partnera.
Ten dokument jest dołączany do każdej przesyłki. 
Jeśli Twój produkt nie działa lub jest uszkodzony, skontaktuj się z Partnerem, tak szybko, jak to możliwe. 
Wspólnie zdecydujecie czy dokonać zwrotu, wymienić lub naprawić produkt.

GWARANCJA

Wszystkie sprzedawane przez naszego Partnera produkty objęte są gwarancją producenta.
Natomiast Centrum Serwisowe Partnera w Polsce zajmie się naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi

ZWROTY, ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

Pieniądze zostaną zwrócone, jeśli anulujesz swoje zamówienie (decyzję zakupu) w ciągu pierwszych 2 godzin od jego złożenia.
Jeśli paczka została wysłana, można wymienić przedmiot tylko wtedy, gdy okaże się, że ma wadę fabryczną. 

Jeśli zamówiony produkt nie działa prawidłowo, skontaktuj się z naszym Partnerem. 
Osoby z jego pomocy technicznej lub osoby z centrum serwisowego pomogą rozwiązać problem i w razie potrzeby zorganizują wymianę.  


Kontakt w sprawie problemów technicznych, realizacji zamówień, serwisu sprzętu:

ZAMÓWIENIA I PRODUKTY: +48 574066963, info@gpsglobalsolutions.com
POMOC TECHNICZNA I SERWIS: +48575774436, service@gpsglobalsolutions.com
DOSTAWY: +48 574066963, office@gpsglobalsolutions.com 

Administratorem tej listy zapisów jest:
GPS GLOBAL SOLUTIONS sp. z o.o | NIP 554-299-22-59 
ul. Magazynowa 11/12 | 85-790 Bydgoszcz | Poland

Pytania o produkty, wsparcie techniczne, serwis:
Artur Grzywiński
tel. +48 796 774 436
email: info@gpsglobalsolutions.com

Kontaktując się z nami powołaj się na "budowę zniżek w tinserwis".
Możesz umówić się na dogodny dla siebie termin np. prezentacji sprzętu.
W takiej sytuacji najbliższy doradca techniczny spotka się z Tobą by odpowiedzieć na wszystkie pytania. 
Dzięki temu poznasz jakość oferowanych rozwiązań i łatwiej będzie Ci podjąć decyzję.

PREZENTACJE

Umów się na bezpłatną prezentację wybranego sprzętu.
Doradca klienta przyjedzie do Ciebie w dogodnym terminie, pokaże sprzęt i odpowie na wszystkie pytania.

Rezerwacja terminu prezentacji:
Artur Grzywiński
tel. +48 796 774 436
email: info@gpsglobalsolutions.com







+48 791 728 870


Copyright 2012-2024 Tinserwis.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. | Zasoby | Wykonanie strony: Infocare