Możesz zapisać się na tej liście bez zobowiązań jeśli potrzebujesz pełnego zestawu GNSS lub tylko samej anteny. Dostępny jest sprzęt GNSS marki: Satlab, Stonex, Gintec, Kolida, Emlid, Ruide. Kontaktując się z administratorem listy podawaj numer pozycji oferty by usprawnić komunikację.
ZNŻKA KALKULOWANA W OPARCIU O ZAPOTRZEBOWANIE
O wielkości zniżki decyduje rodzaj oraz ilość potrzebnego sprzętu.
Przy czym nie ma tu znaczenia, że 1 urządzenie kupujesz Ty a kolejne w tym samym czasie np. znajomy z branży.
W przypadku zorganizowanych grup zniżki dla każdego w grupie zakupowej będą jeszcze większe.
Jest to najlepszy sposób za zaoszczędzenie sporej kwoty przy zakupie fabrycznie nowego lub nawet używanego sprzętu.
Wysyłając zapytanie ofertowe za pośrednictwem naszej strony masz zagwarantowane lepsze warunki zakupu niż w sklepie on-line naszego Partnera: www.gpsglobalsolutions.com gdzie samodzielnie możesz skalkulować wstępną ofertę dodając produkty do koszyka ponieważ ceny są jawne !
SERWIS SPRZĘTU, WSPARCIE TECHNICZNE
Wsparcie techniczne oraz autoryzowany serwis wszystkich oferowanych przez nas marek zapewnia firma
GEOBUD SERWIS ARTUR GRZYWIŃSKI z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Magazynowej 11/12, NIP 9671135186.
Nasz Partner posiada ponad 14 letnie doświadczenie w diagnostyce sprzętu geodezyjnego oraz budowlanego. Specjalistyczny sprzęt diagnostyczny oraz doświadczony zespół są w stanie sprostać najtrudniejszym naprawom. Standardem wysyłki/odbioru sprzętu jest „Door to Door”.
Więcej informacji o usługach serwisowych znajdziesz tutaj:
https://www.geobudserwis.pl/
Zapewnione są:
- pomoc techniczna przez telefon i e-mail
- samouczki wideo dotyczące korzystania z naszych produktów
- naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
- części zamienne
- diagnostyka
- kalibracja
- instrukcje
Kontakt do serwisu, zapytania o produkty:
Artur Grzywiński
tel. +48 796 774 436
email: info@gpsglobalsolutions.com
PRZETWARZANIE ZAMÓWIENIA
Zamówienia realizowane są przez sieć handlową naszego Partnera firmę GPS GLOBAL SOLUTIONS sp. z o.o
Produkty możesz zamawiać ze zniżkami zapisując się bez zobowiązań w naszym serwisie zgodnie z Regulaminem Serwisu.
Możesz też zamawiać produkty bez czekania bezpośrednio na stronie Partnera dostępnej pod tym adresem: https://gpsglobalsolutions.com/.
Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 są realizowane tego samego dnia.
Zamówienia złożone w weekendy lub święta są realizowane następnego dnia roboczego.
FINANSOWANIE
Nasz Partner współpracuje z firmami leasingowymi dzięki temu możesz kupić wybrany sprzęt w wygodnych ratach leasingowych.
Możesz też wybrać firmę, z którą już współpracujesz w zakresie leasingu.
WYSYŁKA
Zamówienia są wysyłane na całym świecie za pośrednictwem firmy spedycyjnej UPS
Po wygenerowaniu listu przewozowego otrzymasz numer pozwalający na śledzenie przesyłki.
Wszystkie zamówienia będą wysyłane z magazynu Partnera w Polsce.
CZAS DOSTAWY
Na terenie Unii Europejskiej 1-3 dni, a poza Unią Europejską 5-8 dni z magazynu w Polsce.
Może się zdarzyć, że zamówiony produkt jest niedostępny w magazynie, a czas dostawy może się przez to nieco wydłużyć.
Ponieważ nasz Partner stara się oferować najniższe ceny na rynku i oszczędzać Twoje pieniądze, czasami niemożliwe jest zatrzymanie wszystkich oferowanych produktów w naszym magazynie.
W takiej sytuacji zamawiany jest towar u producenta po dokonaniu zakupu.
W każdym takim przypadku otrzymasz wiadomość o przewidywanym czasie realizacji.
KRAJE DOSTAWY
Zamówione produkty mogą być dostarczone do wszystkich krajów na całym świecie
Wyjątkiem są kraje, w których obowiązują sankcje handlowe lub inne prawne ograniczenia uniemożliwiające wysyłkę do nich Twoich produktów.
Jeśli obawiasz się o wysyłkę do swojego kraju, skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia, a my poinformujemy Cię o możliwości wysyłki.
KOSZTY DOSTAWY
Partner wysyła zamówienia na całym świecie powyżej 1000 USD za darmo.
Przy zamówieniach do 499USD - pobierana jest opłata 60USD.
Przy zamówieniach do 1000USD - pobierana jest opłata 30USD
Pobierana jest dodatkowa opłata w przypadku niestandardowej wagi wysyłki lub dla dostaw o specjalnych kryteriach dostawy na żądanie.
Wszystkie zamówienia na terenie Polski darmowe - kurier DPD
OPÓŹNIENIA DOSTAWY LUB ZŁY ADRES
Jeśli Twoja dostawa nie dotarła na czas lub jej brakowało, skontaktuj się z nami lub naszym Partnerem tak szybko, jak to możliwe, abyśmy mogli zareagować jak najszybciej.
Jeśli Twoje zamówienie zostało błędnie zaadresowane lub adres dostawy zmienił się w międzyczasie, skontaktuj się z nami natychmiast, a my rozwiążemy problem.
USZKODZENIA W CZASIE PRZESYŁKI
Partner serwisu ma tylko 24 godziny na rozpoczęcie reklamacji z firmą spedycyjną w przypadku, gdy przesyłka dotrze do Ciebie uszkodzona.
Skontaktuj się z Partnerem natychmiast, gdy taka sytuacja będzie miała miejsce.
Najlepiej w takiej sytuacji spisz w obecności kuriera notatkę o uszkodzeniu.
NIE DZIAŁAJĄCY PRODUKT
GPS GLOBALL SOLUTIONS sprawdza każdy produkt przed wysyłką.
Oznacza to, że Twoje zamówienie działa dobrze, gdy jest do Ciebie pakowane i potwierdzane jest to na papierze przez specjalistę technicznego Partnera.
Ten dokument jest dołączany do każdej przesyłki.
Jeśli Twój produkt nie działa lub jest uszkodzony, skontaktuj się z Partnerem, tak szybko, jak to możliwe.
Wspólnie zdecydujecie czy dokonać zwrotu, wymienić lub naprawić produkt.
GWARANCJA
Wszystkie sprzedawane przez naszego Partnera produkty objęte są gwarancją producenta.
Natomiast Centrum Serwisowe Partnera w Polsce zajmie się naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi
ZWROTY, ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
Pieniądze zostaną zwrócone, jeśli anulujesz swoje zamówienie (decyzję zakupu) w ciągu pierwszych 2 godzin od jego złożenia.
Jeśli paczka została wysłana, można wymienić przedmiot tylko wtedy, gdy okaże się, że ma wadę fabryczną.
Jeśli zamówiony produkt nie działa prawidłowo, skontaktuj się z naszym Partnerem.
Osoby z jego pomocy technicznej lub osoby z centrum serwisowego pomogą rozwiązać problem i w razie potrzeby zorganizują wymianę.
Kontakt w sprawie problemów technicznych, realizacji zamówień, serwisu sprzętu:
ZAMÓWIENIA I PRODUKTY: +48 574066963, info@gpsglobalsolutions.com
POMOC TECHNICZNA I SERWIS: +48575774436, service@gpsglobalsolutions.com
DOSTAWY: +48 574066963, office@gpsglobalsolutions.com
Administratorem tej oferty zapisów jest:
GPS GLOBAL SOLUTIONS sp. z o.o | NIP 554-299-22-59
ul. Magazynowa 11/12 | 85-790 Bydgoszcz | Poland
Pytania o produkty, wsparcie techniczne, serwis:
Artur Grzywiński
tel. +48 796 774 436
email: info@gpsglobalsolutions.com
PREZENTACJE
Umów się na bezpłatną prezentację wybranego sprzętu.
Doradca klienta przyjedzie do Ciebie w dogodnym terminie, pokaże sprzęt i odpowie na wszystkie pytania.
Rezerwacja terminu prezentacji:
Artur Grzywiński
tel. +48 796 774 436
email: info@gpsglobalsolutions.com