Możesz zapisać się na tej liście bez zobowiązań jeśli potrzebujesz jednego z dostępnych modeli dronów lub sensorów.
Dostępne są drony marki SALAB oraz GPS GLOBAL SOLUTIONS.
Kontaktując się z administratorem listy prosimy o podanie numeru pozycji oferty by usprawnić komunikację.
Schemat budowy zniżek dostępny jest tylko dla użytkowników zalogowanych w serwisie.
By zobaczyć te informacje prosimy o zalogowanie się i ponownie wejście w opis oferty.
Informacje, których szukasz znajdziesz na samym dole opisu.

Zniżki dla osób zapisanych na liście będą proponowane w odniesieniu do cen podanych na stronie naszego Partnera.
Wejdź na stronę: www.gpsglobalsolutions.com by przeliczyć koszt zamówienia wg swojego zapotrzebowania.
Jeśli nie chcesz czekać na powstanie zniżki w naszym serwisie, skorzystaj z jednej z trwających promocji:


Wsparcie techniczne i posprzedażowe na wysokim poziomie są dla naszego partnera najważniejsze.
Nasz Partner firma GPS GLOBAL SOLUTIONS sp. z o.o posiada w Polsce Centrum Serwisowe by zapewnić szybką i profesjonalną obsługę. Doświadczony autoryzowany serwisant współpracuje ze wszystkimi dostawcami naszego Partnera.
Zapewnione są:
- pomoc techniczna przez telefon i e-mail
- samouczki wideo dotyczące korzystania z naszych produktów
- naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
- części zamienne
- diagnostyka
- kalibracja
- instrukcje
Kontakt w sprawie problemów technicznych, realizacji zamówień, serwisu sprzętu:
ZAMÓWIENIA I PRODUKTY: +48 574066963
POMOC TECHNICZNA I SERWIS: +48575774436
DOSTAWY: +48 574066963
PRODUKTY: info@gpsglobalsolutions.com
ZAMÓWIENIA: office@gpsglobalsolutions.com
SERWIS I WSPARCIE: service@gpsglobalsolutions.com

PRZETWARZANIE ZAMÓWIENIA
Zamówienia realizowane są przez sieć handlową naszego Partnera firmę GPS GLOBAL SOLUTIONS sp. z o.o
Produkty możesz zmawiać ze zniżkami zapisując się bez zobowiązań w naszym serwisie zgodnie z Regulaminem Serwisu.
Możesz też zamawiać produkty bez czekania bezpośrednio na stronie Partnera dostępnej pod tym adresem: https://gpsglobalsolutions.com/.
Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 są realizowane tego samego dnia.
Zamówienia złożone w weekendy lub święta są realizowane następnego dnia roboczego.
WYSYŁKA
Zamówienia są wysyłane na całym świecie za pośrednictwem firmy spedycyjnej UPS
Po wygenerowaniu listu przewozowego otrzymasz numer pozwalający na śledzenie przesyłki.
Wszystkie zamówienia będą wysyłane z magazynu Partnera w Polsce.
CZAS DOSTAWY
Na terenie Unii Europejskiej 1-3 dni, a poza Unią Europejską 5-8 dni z magazynu w Polsce.
Może się zdarzyć, że zamówiony produkt jest niedostępny w magazynie, a czas dostawy może się przez to nieco wydłużyć.
Ponieważ nasz Partner stara się oferować najniższe ceny na rynku i oszczędzać Twoje pieniądze, czasami niemożliwe jest zatrzymanie wszystkich oferowanych produktów w naszym magazynie.
W takiej sytuacji zamawiany jest towar u producenta po dokonaniu zakupu.
W każdym takim przypadku otrzymasz wiadomość o przewidywanym czasie realizacji.
KRAJE DOSTAWY
Zamówione produkty mogą być dostarczone do wszystkich krajów na całym świecie
Wyjątkiem są kraje, w których obowiązują sankcje handlowe lub inne prawne ograniczenia uniemożliwiające wysyłkę do nich Twoich produktów.
Jeśli obawiasz się o wysyłkę do swojego kraju, skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia, a my poinformujemy Cię o możliwości wysyłki.
KOSZTY DOSTAWY
Partner wysyła zamówienia na całym świecie powyżej 1000 USD za darmo.
Przy zamówieniach do 499USD - pobierana jest opłata 60USD.
Przy zamówieniach do 1000USD - pobierana jest opłata 30USD
Pobierana jest dodatkowa opłata w przypadku niestandardowej wagi wysyłki lub dla dostaw o specjalnych kryteriach dostawy na żądanie.
Wszystkie zamówienia na terenie Polski darmowe - kurier DPD
OPÓŹNIENIA DOSTAWY LUB ZŁY ADRES
Jeśli Twoja dostawa nie dotarła na czas lub jej brakowało, skontaktuj się z nami lub naszym Partnerem tak szybko, jak to możliwe, abyśmy mogli zareagować jak najszybciej.
Jeśli Twoje zamówienie zostało błędnie zaadresowane lub adres dostawy zmienił się w międzyczasie, skontaktuj się z nami natychmiast, a my rozwiążemy problem.
USZKODZENIA W CZASIE PRZESYŁKI
Partner serwisu ma tylko 24 godziny na rozpoczęcie reklamacji z firmą spedycyjną w przypadku, gdy przesyłka dotrze do Ciebie uszkodzona.
Skontaktuj się z Partnerem natychmiast, gdy taka sytuacja będzie miała miejsce.
Najlepiej w takiej sytuacji spisz w obecności kuriera notatkę o uszkodzeniu.
NIE DZIAŁAJĄCY PRODUKT
GPS GLOBALL SOLUTIONS sprawdza każdy produkt przed wysyłką.
Oznacza to, że Twoje zamówienie działa dobrze, gdy jest do Ciebie pakowane i potwierdzane jest to na papierze przez specjalistę technicznego Partnera.
Ten dokument jest dołączany do każdej przesyłki.
Jeśli Twój produkt nie działa lub jest uszkodzony, skontaktuj się z Partnerem, tak szybko, jak to możliwe.
Wspólnie zdecydujecie czy dokonać zwrotu, wymienić lub naprawić produkt.
GWARANCJA
Wszystkie sprzedawane przez naszego Partnera produkty objęte są gwarancją producenta.
Natomiast Centrum Serwisowe Partnera w Polsce zajmie się naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi
ZWROTY, ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
Pieniądze zostaną zwrócone, jeśli anulujesz swoje zamówienie (decyzję zakupu) w ciągu pierwszych 2 godzin od jego złożenia.
Jeśli paczka została wysłana, można wymienić przedmiot tylko wtedy, gdy okaże się, że ma wadę fabryczną.
Jeśli zamówiony produkt nie działa prawidłowo, skontaktuj się z naszym Partnerem.
Osoby z jego pomocy technicznej lub osoby z centrum serwisowego pomogą rozwiązać problem i w razie potrzeby zorganizują wymianę.
Wszelkie pytania lub dodatkowe informacje prosimy kierować na adres e-mail:
office@gpsglobalsolutions.com
Administratorem tej listy zapisów jest firma:
GPS GLOBAL SOLUTIONS sp. z o.o
ul. Magazynowa 11/12 , 85-790 Bydgoszcz, Poland
NIP 554-299-22-59
Pytania o produkty, wsparcie techniczne, serwis:
Artur Grzywiński
tel. +48 796 774 436
email: info@gpsglobalsolutions.com

Kontaktując się z nami powołaj się na "budowę zniżek w tinserwis".
Możesz umówić się na dogodny dla siebie termin np. prezentacji sprzętu.
W takiej sytuacji najbliższy doradca techniczny spotka się z Tobą by odpowiedzieć na wszystkie pytania.
Dzięki temu poznasz jakość oferowanych rozwiązań i łatwiej będzie Ci podjąć decyzję.
Zapraszamy również na stronę naszego Partnera gdzie znajdziesz ciekawe promocje na zakup sprzętu geodezyjnego, dronów i oprogramowania. Dzięki temu możesz kupić potrzebny sprzęt bez czekania na zebranie grupy zakupowej w naszym serwisie.
(KLIKNIJ W OBRAZEK BY PRZEJŚĆ NA STRONĘ Z PROMOCJAMI W SKLEPIE PARTNERA)
