Schemat budowy zniżek oraz możliwości uzyskania dodatkowych premii dostępne są tylko dla użytkowników zalogowanych w serwisie. By zobaczyć te informacje prosimy o zalogowanie się i ponownie wejście w opis oferty.
Informacje, których szukasz znajdziesz na samym dole opisu listy "Informacje dla zalogowanych".
Zniżki dla osób zapisanych na liście będą proponowane w odniesieniu do cen podanych na stronie naszego Partnera.
Wejdź na stronę: www.gpsglobalsolutions.com by przeliczyć koszt zamówienia wg swojego zapotrzebowania.
Jeśli nie chcesz czekać na powstanie zniżki w naszym serwisie, skorzystaj z jednej z trwających promocji:
SERWIS SPRZĘTU, WSPARCIE TECHNICZNE
Wsparcie techniczne oraz autoryzowany serwis wszystkich oferowanych przez nas marek zapewnia firma
GEOBUD SERWIS ARTUR GRZYWIŃSKI z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Magazynowej 11/12, NIP 9671135186.
Nasz Partner posiada ponad 14 letnie doświadczenie w diagnostyce sprzętu geodezyjnego oraz budowlanego. Specjalistyczny sprzęt diagnostyczny oraz doświadczony zespół są w stanie sprostać najtrudniejszym naprawom. Standardem wysyłki/odbioru sprzętu jest „Door to Door”.
Więcej informacji o usługach serwisowych znajdziesz tutaj:
https://www.geobudserwis.pl/
Zapewnione są:
- pomoc techniczna przez telefon i e-mail
- samouczki wideo dotyczące korzystania z naszych produktów
- naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
- części zamienne
- diagnostyka
- kalibracja
- instrukcje
Kontakt do serwisu, zapytania o produkty:
Artur Grzywiński
tel. +48 796 774 436
email: info@gpsglobalsolutions.com
PRZETWARZANIE ZAMÓWIENIA
Zamówienia realizowane są przez sieć handlową naszego Partnera firmę GPS GLOBAL SOLUTIONS sp. z o.o
Produkty możesz zamawiać ze zniżkami zapisując się bez zobowiązań w naszym serwisie zgodnie z Regulaminem Serwisu.
Możesz też zamawiać produkty bez czekania bezpośrednio na stronie Partnera dostępnej pod tym adresem: https://gpsglobalsolutions.com/.
Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 są realizowane tego samego dnia.
Zamówienia złożone w weekendy lub święta są realizowane następnego dnia roboczego.
FINANSOWANIE
Nasz Partner współpracuje z firmami leasingowymi dzięki temu możesz kupić wybrany sprzęt w wygodnych ratach leasingowych.
Możesz też wybrać firmę, z którą już współpracujesz w zakresie leasingu.
WYSYŁKA
Zamówienia są wysyłane na całym świecie za pośrednictwem firmy spedycyjnej UPS
Po wygenerowaniu listu przewozowego otrzymasz numer pozwalający na śledzenie przesyłki.
Wszystkie zamówienia będą wysyłane z magazynu Partnera w Polsce.
CZAS DOSTAWY
Na terenie Unii Europejskiej 1-3 dni, a poza Unią Europejską 5-8 dni z magazynu w Polsce.
Może się zdarzyć, że zamówiony produkt jest niedostępny w magazynie, a czas dostawy może się przez to nieco wydłużyć.
Ponieważ nasz Partner stara się oferować najniższe ceny na rynku i oszczędzać Twoje pieniądze, czasami niemożliwe jest zatrzymanie wszystkich oferowanych produktów w naszym magazynie.
W takiej sytuacji zamawiany jest towar u producenta po dokonaniu zakupu.
W każdym takim przypadku otrzymasz wiadomość o przewidywanym czasie realizacji.
KRAJE DOSTAWY
Zamówione produkty mogą być dostarczone do wszystkich krajów na całym świecie
Wyjątkiem są kraje, w których obowiązują sankcje handlowe lub inne prawne ograniczenia uniemożliwiające wysyłkę do nich Twoich produktów.
Jeśli obawiasz się o wysyłkę do swojego kraju, skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia, a my poinformujemy Cię o możliwości wysyłki.
KOSZTY DOSTAWY
Partner wysyła zamówienia na całym świecie powyżej 1000 USD za darmo.
Przy zamówieniach do 499USD - pobierana jest opłata 60USD.
Przy zamówieniach do 1000USD - pobierana jest opłata 30USD
Pobierana jest dodatkowa opłata w przypadku niestandardowej wagi wysyłki lub dla dostaw o specjalnych kryteriach dostawy na żądanie.
Wszystkie zamówienia na terenie Polski darmowe - kurier DPD
OPÓŹNIENIA DOSTAWY LUB ZŁY ADRES
Jeśli Twoja dostawa nie dotarła na czas lub jej brakowało, skontaktuj się z nami lub naszym Partnerem tak szybko, jak to możliwe, abyśmy mogli zareagować jak najszybciej.
Jeśli Twoje zamówienie zostało błędnie zaadresowane lub adres dostawy zmienił się w międzyczasie, skontaktuj się z nami natychmiast, a my rozwiążemy problem.
USZKODZENIA W CZASIE PRZESYŁKI
Partner serwisu ma tylko 24 godziny na rozpoczęcie reklamacji z firmą spedycyjną w przypadku, gdy przesyłka dotrze do Ciebie uszkodzona.
Skontaktuj się z Partnerem natychmiast, gdy taka sytuacja będzie miała miejsce.
Najlepiej w takiej sytuacji spisz w obecności kuriera notatkę o uszkodzeniu.
NIE DZIAŁAJĄCY PRODUKT
GPS GLOBALL SOLUTIONS sprawdza każdy produkt przed wysyłką.
Oznacza to, że Twoje zamówienie działa dobrze, gdy jest do Ciebie pakowane i potwierdzane jest to na papierze przez specjalistę technicznego Partnera.
Ten dokument jest dołączany do każdej przesyłki.
Jeśli Twój produkt nie działa lub jest uszkodzony, skontaktuj się z Partnerem, tak szybko, jak to możliwe.
Wspólnie zdecydujecie czy dokonać zwrotu, wymienić lub naprawić produkt.
GWARANCJA
Wszystkie sprzedawane przez naszego Partnera produkty objęte są gwarancją producenta.
Natomiast Centrum Serwisowe Partnera w Polsce zajmie się naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi
ZWROTY, ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
Pieniądze zostaną zwrócone, jeśli anulujesz swoje zamówienie (decyzję zakupu) w ciągu pierwszych 2 godzin od jego złożenia.
Jeśli paczka została wysłana, można wymienić przedmiot tylko wtedy, gdy okaże się, że ma wadę fabryczną.
Jeśli zamówiony produkt nie działa prawidłowo, skontaktuj się z naszym Partnerem.
Osoby z jego pomocy technicznej lub osoby z centrum serwisowego pomogą rozwiązać problem i w razie potrzeby zorganizują wymianę.
Kontakt w sprawie problemów technicznych, realizacji zamówień, serwisu sprzętu:
ZAMÓWIENIA I PRODUKTY: +48 574066963, info@gpsglobalsolutions.com
POMOC TECHNICZNA I SERWIS: +48575774436, service@gpsglobalsolutions.com
DOSTAWY: +48 574066963, office@gpsglobalsolutions.com
Administratorem tej listy zapisów jest:
GPS GLOBAL SOLUTIONS sp. z o.o | NIP 554-299-22-59
ul. Magazynowa 11/12 | 85-790 Bydgoszcz | Poland
Pytania o produkty, wsparcie techniczne, serwis:
Artur Grzywiński
tel. +48 796 774 436
email: info@gpsglobalsolutions.com
Kontaktując się z nami powołaj się na "budowę zniżek w tinserwis".
Możesz umówić się na dogodny dla siebie termin np. prezentacji sprzętu.
W takiej sytuacji najbliższy doradca techniczny spotka się z Tobą by odpowiedzieć na wszystkie pytania.
Dzięki temu poznasz jakość oferowanych rozwiązań i łatwiej będzie Ci podjąć decyzję.
PREZENTACJE
Umów się na bezpłatną prezentację wybranego sprzętu.
Doradca klienta przyjedzie do Ciebie w dogodnym terminie, pokaże sprzęt i odpowie na wszystkie pytania.
Rezerwacja terminu prezentacji:
Artur Grzywiński
tel. +48 796 774 436
email: info@gpsglobalsolutions.com