ZAPISZ SIĘ BEZ ZOBOWIĄZAŃ, KUPUJ TANIEJ

PROGRAMY CAD/BIM | DRONY | SPRZĘT GEODEZYJNY | USŁUGI
Razem możemy więcej!





WIOSENNA PROMOCJA 04-2021 ZESTAW STONEX S850A PLUS KONTROLER UT10, OPROGRAMOWANIE CUBE-A, TYCZKA


Promocja na zestaw STONEX S850A PLUS KONTROLER UT10 wraz z oprogramowaniem CUBE-A

wersja: pełny zestaw z oprogramowaniem i tyczką plus 3 miesiące korekt Atlas H10 gratis

typ licencji: licencja wieczysta Cube-A GPS

www: czytaj więcej

Min. ilość licencji: 5

odsłon: 19706

status listy: zamknieta

data zakończenia: 2021-04-30

rabat: 60% dla grupy zakupowej na min. 5 zestawów



Oferta dotyczy pełnego zestawu GNSS marki Stonex i jest skierowana do grupy zakupowej na min. 5 szt.
Czas trwania listy zapisów: 30 kwietnia 2021.
Lista nie będzie przedłużana z uwagi na ograniczenia czasowe promocji.

W skład zestawu wchodzą:

  1. Odbiornik GNSS Stonex S850A
  2. Kontroler UT10 (tablet pancerny 6" z systemem Android) + uchwyt do tyczki
  3. Oprogramowanie kontrolera Cube-A GPS
  4. Aktywacja radia UHF
  5. Zasilacz z 4 wtykami, ładowanie USB typu C
  6. Ładowarka i baterie
  7. Taśma miernicza
  8. Pokrowiec/Walizka
  9. Tyczka teleskopowa 2,5m

Więcej informacji technicznych na stronie naszego partnera (kliknij w ten link lub obrazek poniżej by przejść na stronę www)

Schemat budowy zniżek dostępny jest tylko dla użytkowników zalogowanych w serwisie.
By zobaczyć te informacje prosimy o zalogowanie się i ponownie wejście w opis oferty.
Informacje, których szukasz znajdziesz na samym dole opisu.

Zniżki dla osób zapisanych na liście będą proponowane w odniesieniu do cen podanych na stronie naszego Partnera.
Wejdź na stronę: www.gpsglobalsolutions.com by przeliczyć koszt zamówienia wg swojego zapotrzebowania.

Jeśli nie chcesz czekać na powstanie zniżki w naszym serwisie, skorzystaj z jednej z trwających promocji:


serwis sprzętu geodezyjnego: satlab, kolida, stonex, titan, e-survey, emlid

Wsparcie techniczne i posprzedażowe na wysokim poziomie są dla naszego partnera najważniejsze.
Nasz Partner firma GPS GLOBAL SOLUTIONS sp. z o.o  posiada w Polsce Centrum Serwisowe by zapewnić szybką i profesjonalną obsługę. Doświadczony autoryzowany serwisant współpracuje ze wszystkimi dostawcami naszego Partnera.


Zapewnione są:

- pomoc techniczna przez telefon i e-mail
- samouczki wideo dotyczące korzystania z naszych produktów
- naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne
- części zamienne
- diagnostyka
- kalibracja
- instrukcje


Kontakt w sprawie problemów technicznych, realizacji zamówień, serwisu sprzętu:

ZAMÓWIENIA I PRODUKTY: +48 574066963
POMOC TECHNICZNA I SERWIS: +48575774436  
DOSTAWY: +48 574066963

PRODUKTY: info@gpsglobalsolutions.com
ZAMÓWIENIA: office@gpsglobalsolutions.com
SERWIS I WSPARCIE: service@gpsglobalsolutions.com

dostawa sprzętu geodezyjnego: satlab, stonex, kolida, e-survey, titan, emlid

PRZETWARZANIE ZAMÓWIENIA

Zamówienia realizowane są przez sieć handlową naszego Partnera firmę GPS GLOBAL SOLUTIONS sp. z o.o 
Produkty możesz zmawiać ze zniżkami zapisując się bez zobowiązań w naszym serwisie zgodnie z Regulaminem Serwisu.
Możesz też zamawiać produkty bez czekania bezpośrednio na stronie Partnera dostępnej pod tym adresem: https://gpsglobalsolutions.com/.
Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 są realizowane tego samego dnia.
Zamówienia złożone w weekendy lub święta są realizowane następnego dnia roboczego.

WYSYŁKA

Zamówienia są wysyłane na całym świecie za pośrednictwem firmy spedycyjnej UPS
Po wygenerowaniu listu przewozowego otrzymasz numer pozwalający na śledzenie przesyłki.
Wszystkie zamówienia będą wysyłane z magazynu Partnera w Polsce.

CZAS DOSTAWY

Na terenie Unii Europejskiej 1-3 dni, a poza Unią Europejską 5-8 dni z magazynu w Polsce.
Może się zdarzyć, że zamówiony produkt jest niedostępny w magazynie, a czas dostawy może się przez to nieco wydłużyć.
Ponieważ nasz Partner stara się oferować najniższe ceny na rynku i oszczędzać Twoje pieniądze, czasami niemożliwe jest zatrzymanie wszystkich oferowanych produktów w naszym magazynie. 

W takiej sytuacji zamawiany jest towar u producenta po dokonaniu zakupu. 
W każdym takim przypadku otrzymasz wiadomość o przewidywanym czasie realizacji.

KRAJE DOSTAWY

Zamówione produkty mogą być dostarczone do wszystkich krajów na całym świecie
Wyjątkiem są kraje, w których obowiązują sankcje handlowe lub inne prawne ograniczenia uniemożliwiające wysyłkę do nich Twoich produktów.

Jeśli obawiasz się o wysyłkę do swojego kraju, skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia, a my poinformujemy Cię o możliwości wysyłki.

KOSZTY DOSTAWY

Partner wysyła zamówienia na całym świecie powyżej 1000 USD za darmo.
Przy zamówieniach do 499USD - pobierana jest opłata 60USD.
Przy zamówieniach do 1000USD - pobierana jest opłata  30USD
Pobierana jest dodatkowa opłata w przypadku niestandardowej wagi wysyłki lub dla dostaw o specjalnych kryteriach dostawy na żądanie.

Wszystkie zamówienia na terenie Polski darmowe - kurier DPD

OPÓŹNIENIA DOSTAWY LUB ZŁY ADRES

Jeśli Twoja dostawa nie dotarła na czas lub jej brakowało, skontaktuj się z nami lub naszym Partnerem tak szybko, jak to możliwe, abyśmy mogli zareagować jak najszybciej.
Jeśli Twoje zamówienie zostało błędnie zaadresowane lub adres dostawy zmienił się w międzyczasie, skontaktuj się z nami natychmiast, a my rozwiążemy problem.

USZKODZENIA W CZASIE PRZESYŁKI

Partner serwisu ma tylko 24 godziny na rozpoczęcie reklamacji z firmą spedycyjną w przypadku, gdy przesyłka dotrze do Ciebie uszkodzona.
Skontaktuj się z Partnerem natychmiast, gdy taka sytuacja będzie miała miejsce.

Najlepiej w takiej sytuacji spisz w obecności kuriera notatkę o uszkodzeniu.

NIE DZIAŁAJĄCY PRODUKT

GPS GLOBALL SOLUTIONS sprawdza każdy produkt przed wysyłką.
Oznacza to, że Twoje zamówienie działa dobrze, gdy jest do Ciebie pakowane i potwierdzane jest to na papierze przez specjalistę technicznego Partnera.
Ten dokument jest dołączany do każdej przesyłki. 
Jeśli Twój produkt nie działa lub jest uszkodzony, skontaktuj się z Partnerem, tak szybko, jak to możliwe. 
Wspólnie zdecydujecie czy dokonać zwrotu, wymienić lub naprawić produkt.

GWARANCJA

Wszystkie sprzedawane przez naszego Partnera produkty objęte są gwarancją producenta.
Natomiast Centrum Serwisowe Partnera w Polsce zajmie się naprawami gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi

ZWROTY, ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

Pieniądze zostaną zwrócone, jeśli anulujesz swoje zamówienie (decyzję zakupu) w ciągu pierwszych 2 godzin od jego złożenia.
Jeśli paczka została wysłana, można wymienić przedmiot tylko wtedy, gdy okaże się, że ma wadę fabryczną. 

Jeśli zamówiony produkt nie działa prawidłowo, skontaktuj się z naszym Partnerem. 
Osoby z jego pomocy technicznej lub osoby z centrum serwisowego pomogą rozwiązać problem i w razie potrzeby zorganizują wymianę.  


Wszelkie pytania lub dodatkowe informacje prosimy kierować na adres e-mail:
 office@gpsglobalsolutions.com

Administratorem tej listy zapisów jest:
GPS GLOBAL SOLUTIONS sp. z o.o | NIP 554-299-22-59
ul. Magazynowa 11/12 | 85-790 Bydgoszcz | Poland

Pytania o produkty, wsparcie techniczne, serwis:
Artur Grzywiński
tel. +48 796 774 436
email: info@gpsglobalsolutions.com

Kontaktując się z nami powołaj się na "budowę zniżek w tinserwis".
Możesz umówić się na dogodny dla siebie termin np. prezentacji sprzętu.
W takiej sytuacji najbliższy doradca techniczny spotka się z Tobą by odpowiedzieć na wszystkie pytania.
Dzięki temu poznasz jakość oferowanych rozwiązań i łatwiej będzie Ci podjąć decyzję.

KLIKNIJ W OBRAZEK BY PRZEJŚĆ NA STRONĘ Z LISTAMI ZAPISÓW NA INNY SPRZĘT GEODEZYJNY

promocje na akcesoria i sprzęt geodezyjny marki: satlab, stonex, kolida, e-survey, titan




Lista zapisanych osób:

Lp. Uczestnik Data Miejscowość Ilość Polecił Decyzja o zakupie
1
Jacek K.
2021-04-21
1 wstępnie zainteresowany
2
Adam P.
2021-04-27
Gdańsk
1 wstępnie zainteresowany



+48 791 728 870


Copyright 2012-2024 Tinserwis.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone. | Zasoby | Wykonanie strony: Infocare